آمادگی ستاد خدمات سفر سرعین برای تعطیلات خرداد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان به منظور آمادگی برای تعطیلات خردادماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ایرج سپیدکار گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین به منظور آمادگی برای استقبال از گردشگران ورودی به شهرستان در تعطیلات خردادماه تشکیل جلسه داد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: این دومین جلسه ستاد خدمات سفر در سال 1402 بود که در محل فرمانداری برگزار شد و آمادگی دستگاه‌های مختلف برای زمان پیک سفرها بررسی شد.

او تاکید کرد: در این جلسه بر تشدید نظارت‌ها به نحوه ارائه خدمات به مسافران تاکید و مقرر شد دستگاه‌های مرتبط اقدامات لازم را قبل از شروع تعطیلات انجام دهند.

سپیدکار ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب در استان اردبیل و به دلیل اینکه اردبیل و مخصوصا شهرستان سرعین در فصل‌های بهار و تابستان جزو اولین مقاصد سفر کشور محسوب می‌شود، انتظار می‌رود مثل سال‌های گذشته با حضور گسترده گردشگران در سرعین مواجه باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020310292644

برچسب‌ها