کشف و ضبط 300 قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از کشف و ضبط 300 قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در جریان بازدید از تاسیسات بین راهی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، حسن حسینی امروز 11 خرداد 1402 از تشکیل گشت مشترکی با حضور ادارات حمل و نقل جاده‌ای، بهداشت، استانداری، ستاد اقامه نماز، میراث‌فرهنگی، شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی به منظور نظارت بر تاسیسات بین راهی خبر داد و بیان کرد: همزمان با سفرهای تعطیلات پیش رو نظارت‌های مشترک بر تاسیسات خدمات‌رسان به مسافران و زائران امام راحل (ره) آغاز شده است و تا پایان تعطیلات به صورت ویژه و شبانه‌روزی انجام می‌شود.

معاون  گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  استان مرکزی خاطرنشان کرد: در جریان بازرسی‌های انجام شده بیش از 300 قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و ضبط شد و پس از صورت‌جلسه افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسینی با اشاره به اینکه بازدید روز گذشته در محور اراک- سلفچگان و ساوه بوده است، ادامه داد: در جریان این بازدید به 3 واحد تذکر  کتبی داده شد و همچنین منجر به پلمپ شدن یک واحد به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی شد.

او تصریح کرد: این نظارت‌ها با هدف کنترل کیفیت خدمات، نرخ‌های مصوب و امنیت زائران و مسافران در تاسیسات گردشگری بین راهی است و اجرای این طرح تا پایان تعطیلات به صورت ویژه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 140203117236

برچسب‌ها