آمادگی شرکت توسعه گردشگری اردبیل برای برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری در استان اردبیل

رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، در این نشست که روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 برگزار شد، مسعود پناهی رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به رویداد «اردبیل 2023» از آمادگی شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل برای برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری در قالب این رویداد و در استان اردبیل خبر داد.

او خواستار تعریف فضاهایی از سوی سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان و نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برای برگزاری نمایشگاه‌رویداد شد تا در فرصت چند ماه پیش رو که آب و هوای استان اردبیل هم مطلوب است، اقدامات مؤثری برای معرفی استان اردبیل در قالب رویداد «اردبیل 2023» انجام شود.

پناهی تأکید کرد: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل همچنین آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری منطقه‌ای باحضور استان‌های منطقه شمال غرب و گیلان را دارد.

در این دیدار مرتضی شرافتی مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان اردبیل با استقبال از این پیشنهاد تأکید کرد: سایت نمایشگاه اردبیل با مساحتی بالغ بر 10 هکتار، بیش از 3هزار مترمربع سالن نمایشگاهی دارد که آماده برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری است.

او افزود: از فضاهای نمایشگاهی در شهرهای دیگر استان هم می‌توان برای این مهم استفاده کرد.

فتح‌الله کاظمی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل هم از برنامه‌ریزی نمایشگاه گردشگری در تقویم نمایشگاهی استان اردبیل خبر داد.  

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020313224834

برچسب‌ها