برگزاری ۱۰ برنامه اجرایی و فرهنگی در هفته صنایع‌دستی بوشهر

معاون صنایع‌دستی استان بوشهر از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و هنری در هفته صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، خلیل رازه امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با آغاز روز جهانی و هفته صنایع‌دستی بیش از ۱۰ برنامه اجرایی، فرهنگی و رسانه‌ای در استان برگزار خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: در اولین روز از هفته صنایع‌دستی که با عنوان «صنایع‌دستی و رسانه» نامگذاری شده بود، حضور در برنامه رادیویی مردم و‌مسولان، گفتگوی صنعتگران هم استانی با برنامه رادیویی گنجینه خلیج‌فارس و نشست با اصحاب رسانه را داشته که تمامی برنامه‌های هفته صنایع‌دستی در این ظرفیت‌ها تشریح شد.

او ادامه داد: افتتاح کارگاه‌های صنایع‌دستی، امضا تفاهم‌نامه‌های همکاری مختلف، برگزاری ورکشاپ، برپایی نمایشگاه، شرکت در نماز جمعه و تشریح عملکرد‌ها، نشست با هنرمندان وحضور صنعتگران در رسانه ملی بخشی از برنامه‌های ما در تقویم هفته صنایع‌دستی خواهد بود.

رازه در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که در این چند روز اتفاقات خوبی را به همراه صنعتگران توانمند هم استانی رقم بزنیم تا سنگ‌بنایی باشد برا توسعه بیشتر این حوزه در استان، چرا که معتقدیم این مسیر می‌تواند درخشان‌تر از قبل به معرفی و برجسته سازی فرهنگ غنی استان زیبای بوشهر کمک کند‌‌.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020317817828

برچسب‌ها