بازارچه دائمی صنایع‌دستی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی یاسوج اظهار کرد: در سفر مقام عالی وزارت متبوع به کهگیلویه و بویراحمد ایجاد سه بازارچه دائمی صنایع‌دستی برای شهرهای  مختلف استان مصوب شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج زمین مورد نظر برای ایجاد بازارچه مرکز استان فراهم شده است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

طالبی‌پور با بیان اینکه بازارچه دائمی صنایع‌دستی نقش مهمی در رونق فروش تولیدات هنرمندان دارد، افزود: حمایت از تولید، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال‌زایی برای هنرمندان صنایع‌دستی از مهم ترین اهداف ایجاد این بازارچه‌های دائمی در کهگیلویه و بویراحمد است.

او ادامه داد: کوتاه کردن دست دلالان و ایجاد زمینه فروش مستقیم تولیدات صنایع‌دستی از دیگر اهداف ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020321400924

برچسب‌ها