بازدید مشترک نظارتی از نمازخانه‌های بین‌راهی و کمپ‌های موقت شهرستان فردوس

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: بازدید مشترک نظارتی از نمازخانه‌های بین‌راهی و کمپ‌های موقت شهرستان روز دوشنبه ۲۲ خردادماه سال جاری انجام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده اظهار کرد: با توجه به شروع سفرهای تابستانی و افزایش حجم بالای مسافران داخلی و نظر به‌ضرورت اجرای مصوبات شورای اقامه نماز و تأکید بر ارائه خدمات شایسته به مسافران و تجهیز و نظافت نمازخانه‌های بین‌راهی و کمپ‌های موقت و در راستای اهمیت و توسعه و ترویج فرهنگ نماز، بازدید مشترک‌ از مجتمع‌های بین‌راهی، نمازخانه‌ها و مساجد، کمپ‌های موقت اسکان شهرستان با حضور ادارات نظارتی (ستاد اقامه نماز، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری فردوس، میراث‌فرهنگی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای) صورت گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس هدف از این بازدیدها را احصای مشکلات و رفع نواقص احتمالی به‌منظور خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران عنوان و بر انجام بازدیدهای مشترک تا پایان دوره سفرهای تابستانی تأکید کرد.

شبنم‌زاده ادامه داد : از آنجایی‌ که شهرستان فردوس درکریدور اصلی شمال به جنوب و مسیر تردد استان‌های جنوبی و مرکزی به سمت مشهدالرضا(ع) واقع شده، یکی از اولویت‌های رضایت و جذب گردشگران خدمات‌دهی مناسب به مسافران است که مجتمع‌های بین‌راهی و نظافت و تجهیز نمازخانه‌ها و سرویس‌های بین‌راهی و کمپ‌های اسکان مسافران، نقش اصلی در محقق شدن این مهم را ایفا می‌کند.

او گفت: در این بازدیدها ضمن بررسی وضعیت موارد بهداشتی و نظافت و... تذکرات و ارائه راهکارهای لازم به مدیران و متولیان واحدهای مربوطه برای رفع سریع نواقص داده شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402032313874

برچسب‌ها