همایش فعالان صنعت مبلمان منبت ملایر برگزار شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌شورای‌اسلامی همزمان با بازدید از سایت تاریخی هگمتانه برای بررسی روند رفع موانع و چالشهای پرونده هگمتانه و مرکز تاریخی همدان گفت: در فرآیند اطلاع رسانی این مهم که همدان در چندقدمی جهانی شدن است، نقش رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری محلی، بسیار تاثیرگذار است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، روز گذشته چهارشنبه 24 خرداد در همایش فعالان صنعت مبل منبت ملایر و درحضور فعالان صنعت مبلمان منبت و نمایشگاه داران عضو بازار بزرگ مبل ملایر گفت: برند شهر جهانی مبلمان منبت، باعث افتخار ملایر بوده و زحمات زیادی کشیده شده است تا این عنوان دریافت و امروز نگهداری از این عنوان، سخت‌تر از دریافت این برند است و همه در جشنواره پیش رو  باید پای کار بوده و نیاز به مشارکت جمعی و تشریک مساعی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس‌شورای‌اسلامی افزود: سفرا، کاردار سفارت‌خانه‌ و رایزن‌های اقتصادی کشورهای مختلف در این جشنواره حضور خواهند داشت و اعضای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران نیز به جشنواره دعوت شده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر نیز در این همایش گفت: جدی‌ترین محور توسعه شهرستان ملایر، هنر صنایع‌دستی مبل و منبت است و ما در زمینه تولید و عرضه این محصول محدودیت نداشته و برای آن یک افق و چشم انداز بلند مدت در نظر داریم و در شهرستان ملایر بخش اعظم اشتغال و تامین معشیت خانواده‌ها از این صنعت بدست می‌آید.

سلمان اسماعیلی گفت: ما در حال تهیه زیر ساخت‌های لازم بوده و به زودی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی یک شهرک 300 هکتاری با فروشگاه‌های بزرگ و مجتمع‌های چند منظوره کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر هم گفت: مهم‌ترین مورد در این جشنواره، ارائه یک محصول با کیفیت است که خود این محصول مهم‌ترین تبلیغات برای شهر جهانی مبلمان منبت است و بحث مشتری‌مداری بسیار حائز اهمیت بوده و انتظار داریم همه کسانی که به شهرستان سفر کرده و از نمایشگاه‌های مبل و منبت بازدید می‌کنند، با رضایت و خاطره خوش از ملایر یاد کنند.

او خطاب به هنرمندان و بازاریان مبل و منبت ملایر گفت: به مشتریان مشاوره دهید، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های یکدیگر را معرفی کنید تا همدلی و وفاق  بیشتری در این صنعت ایجاد شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402032488941

برچسب‌ها