پرداخت تسهیلات به طرح‌های راکد و نیمه‌تمام صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از پرداخت تسهیلات به طرح‌های راکد و نیمه‌تمام صنایع‌دستی و گردشگری در نهضت احیا طرح‌های راکد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان صبح روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ در جلسه هم‌اندیشی و رفع موانع پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی گفت: از آنجای که اقتصاد صنایع‌دستی خانواده محور است باید با بررسی فرصت‌ها و چالش‌های موجود در این بخش و افزایش کارگاه‌های صنایع‌دستی، نسبت به رشد اقتصاد و اشتغال در استان کوشا باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در این جلسه که با حضور بانک‌های عامل، اقتصاد و دارایی و اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد تأکید کرد: با تسهیل روند پرداخت تسهیلات، گره از مشکلات صنعتگران استان باز می‌شود و کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی رونق می‌گیرد.

مستوفیان ادامه داد: خراسان شمالی جزو اولین استان‌هایی است که تمام طرح‌های مشاغل خانگی در حوزه صنایع‌دستی معرفی شده به بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کردند.

در پایان این جلسه به مناسبت هفته صنایع‌دستی از بانک‌های عامل، اداره کل اقتصاد و دارایی و اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی قدردانی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402032586254

برچسب‌ها