رئیس میراث‌فرهنگی سرعین معرفی شد

با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و فرماندار سرعین، محمدرضا شایقی به عنوان رئیس جدید نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان سرعین معرفی شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، 4 تیرماه 1402 با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و فرماندار سرعین در محل فرمانداری این شهرستان، محمدرضا شایقی به عنوان رئیس جدید نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان سرعین معرفی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: شهرستان سرعین به عنوان یک شهر توریستی از اهمیت خاصی برخوردار است و نمایندگی اداره کل در این شهرستان وظایف خطیری را به عهده دارد، ضمن قدردانی از زحمت‌های رئیس سابق نمایندگی اداره کل در شهرستان سرعین امیدوارم رئیس جدید شهرستان بتواند با استفاده از تجارب خود بهترین عملکرد را در حوزه‌های ماموریتی داشته باشد.

حسن محمدی ادیب افزود: تعامل سازنده با بخش خصوصی، تشکل‌ها و مسئولین شهرستانی از مولفه‌های مهم در مدیریت سه حوزه ماموریتی اداره میراث‌فرهنگی در شهرستان سرعین است که باید با جدیت پیگیری شود.

او با اشاره به لزوم ارتقا جایگاه نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان سرعین به اداره شهرستان، تاکید کرد: با توجه به اهمیت شهر سرعین در حوزه گردشگری به دنبال تبدیل نمایندگی به اداره، افزایش نیروی انسانی و تاسیس ساختمان جدید اداره در این شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان سرعین نیز در این مراسم گفت: نمایندگی اداره کل میراث‌فرهنگی استان در سرعین از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که نمی‌توان تاثیر صنعت گردشگری در توسعه شهرستان سرعین را انکار کرد و به همین منظور باید نمایندگی میراث‌فرهنگی در شهرستان از ظرفیت بیشتری برخوردار باشد.

باقر باقرزاده افزود: ضمن قدردانی از زحمات رئیس سابق نمایندگی میراث‌فرهنگی در شهرستان سرعین، امیدوارم رئیس جدید این نمایندگی بتواند در پیشبرد اهداف برای برای رونق بیشتر گردشگری شهرستان سرعین موفق باشد.

در انتهای این جلسه با اهدای لوح از ایرج سپیدکار رئیس سابق نمایندگی میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین قدردانی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040501029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha