ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند آذربایجان غربی در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی بر ضرورت برنامه‌ریزی و مشارکت دستگاه‌های مربوطه برای حضور قدرتمند در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در آبان ماه تاکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری ۷ تیر ۱۴۰۲ در جلسه کارگروه تخصصی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با اعلام این مطلب اظهار کرد: برگزاری این همایش فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان و جذب سرمایه‌گذار بوده که نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مربوطه است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: از آنجایی کمبود اعتبارات و مشکلات مالی امروزه از جمله موانع پیش روی اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان بوده در صورت جذب سرمایه‌گذار سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: در این همایش بسته‌های سرمایه‌گذاری با اولویت ظرفیت‌های گردشگری آبی آذربایجان غربی از جمله سد نوروزلو میاندوآب، سد شهرچای، ایجاد واحدهای بوم‌گردی و ... تهیه و برای مهمانان معرفی می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه تصریح کرد: در تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری باید به ظرفیت‌های مرزی استان و جذب گردشگر از طریق برگزاری تورهای بین‌المللی با کشورهای همسایه نیز توجه شود.

حسن حیدری گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری به صورت چند زبانه باید تهیه شود و به جای کمیت بسته‌ها به کیفیت آنها توجه شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040701151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha