میراث صنعتی اصفهان به توسعه گردشگری کمک می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان میراث صنعتی این استان را محملی برای توسعه گردشگری اصفهان دانست.

به‌ گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عصر روز سه‌شنبه ششم تیرماه علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با حضور علیرضا عرب‌ها، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و جمعی از مدیران دو مجموعه از محل سیلوی شهید خرازی اصفهان که در فهرست میراث‌فرهنگی اصفهان به ثبت ملی رسیده بازدید کرد.

علیرضا ایزدی در حاشیه این بازدید گفت: این سیلوی تاریخی با قدمت بیش از 60 سال یکی از شاخصه‌های تطور تاریخ معاصر ایران است بر روی همین اصل آن را می‌توان نمادی از میراث صنعتی اصفهان در دوران معاصر شناخت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی اصفهان افزود: با توجه به مساحت این مجموعه که بیش از 50 هزار مترمربع وسعت دارد ودر نزدیکی محور تاریخی و مذهبی تخت فولاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری فرهنگی محور جنوب شهر تاریخی اصفهان واقع‌ شده، تلاش می‌کنیم تا با بهینه‌سازی محیط پیرامون آن و استفاده مناسب از این مجموعه، میراث صنعتی اصفهان را با صنعت گردشگری در راستای توسعه اصفهان پیوند بزنیم.

در ادامه این بازدید مقرر شد تا محوطه این مجموعه در راستای بهره‌برداری‌های اداری، فرهنگی و گردشگری مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040701163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha