بازدید از سازه‌های آبی شوشتر را به مردم پیشنهاد می‌کنم/ در سفرهای تابستانی مراقب محیط زیست باشیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به در پیش بودن سفرهای تابستانی،گفت: علاقه به جاذبه های تاریخی و طبیعی کشور در بسیاری از مردم دیده می‌شود و من نیز سفر به سازه‌های آبی شوشتر را بسیار دوست دارم.

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به در پیش بودن سفرهای تابستانی، گفت: مسافرت رفتن در تعطیلات رسمی مورد علاقه همه افراد و خانواده‌هاست و امیدواریم که با توجه به شرایط و تمهیدات موجود مردم سفری ایمن و راحت داشته باشند.

او همچنین با بیان اینکه مردم حتما پیش از سفر رفتن برنامه‌ریزی کنند، افزود: سفر دستاوردهای مهمی از لحاظ روحی و روانی داراست و باعث می‌شود مردم بیش از پیش با محیط زیست و جاذبه‌های گردشگری کشور آشنا شوند.

سلاجقه با اشاره به قدمت تاریخی بسیاری از مناطق کشور با بیان اینکه بسیاری از مردم به جاذبه‌های تاریخی و میراث‌فرهنگی علاقه‌مند هستند، ادامه داد: من به شخصه علاقه‌مند به بازدید از سازه‌های آبی شوشتر هستم و دوست دارم به آنجا سفر کنم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با ابراز امیدواری از اینکه مردم در طول سفر به اقصی نقاط کشور در حفظ محیط زیست نیز کوشا باشند به همکاری این سازمان با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: در پرتوی ارتباط و همراهی نزدیک با این وزارتخانه توانستیم بسیاری از طرح‌های کشوری همچون تالاب شادگان را به عنوان یک الگوی موفق مشارت مردمی طراحی و به فاز عملیاتی برسانیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040901207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha