تشدید نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: با شروع سفرهای تابستانی و قرارگیری خراسان شمالی بین دو قطب مهم گردشگری و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر، به‌منظور کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر مجتمع‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی تشدید شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان در این باره اظهار کرد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان باهدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقای کیفیت ارائه خدمات و فراهم‌آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از هفته گذشته بازدیدهای نظارتی و کنترلی توسط تیم‌های مشترک در حال انجام است، افزود: در همین راستا و باتوجه به در پیش بودن ایام ماه محرم، اربعین حسینی و شهادت امام رضا (ع) با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارت مستمر شاهد سامان‌دهی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران خواهیم بود.

او عنوان کرد: کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده به‌ویژه از سوی تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، رستوران‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، واحدهای بین‌راهی و... می‌تواند رضایتمندی مسافران را افزایش دهد و موجب رونق بخشیدن به گردشگری استان شود.

مستوفیان یادآور شد: امید است با نظارت مستمر و اجرای ضوابط و مقررات و ارتقای سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041101290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha