تشدید نظارت بر سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از تشدید نظارت بر سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در سطح استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: به‌منظور بالا بردن کیفیت خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر سرویس‌های بهداشتی سطح استان تشدید شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه شرایط سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن زیبنده مردم و گردشگران ورودی به استان نیست، افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وظیفه دارد اماکنی که به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهد، را نظارت کند و تمام ادارات و ارگان‌های استانی مکلف به همراهی و همکاری هستند.

محسنی اظهار کرد: این نظارت‌ها بر اساس نقشه توزیع‌پذیری شهرستان‌ها انجام می‌شود و صداوسیما و ارگان‌های متولی شامل: اداره راهداری، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها باید همراهی مستمر داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: این موضوع دغدغه جدی مقام عالی وزارت و مقام عالی دولت در استان است که در هیئت دولت مطرح‌شده و موردتوجه و تأکید دولت هم قرارگرفته و باید به جد، کیفیت سرویس‌های بهداشتی ارتقا یابد.

او تأکید کرد: در همین راستا سخت‌گیری خاصی در این زمینه‌داریم و معتقدیم باید امکانات و خدمات بهتر و بیشتر شود تا رضایت مسافران و گردشگران را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041701572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha