حضور هنرمندان لرستانی در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از حضور هنرمندان لرستان در نمایشگاه ملی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج هنر صنایع‌دستی، هنرمندان لرستان در نمایشگاه صنایع‌دستی استان همدان شرکت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی لرستان با در اختیار داشتن پنج غرفه در این نمایشگاه حضور یافتند.

او با اشاره به اینکه هنرمندان لرستانی در رشته های رودوزی‌های سنتی، چرم، پیکرتراشی، گلیم و محصولات عشایری در این نمایشگاه شرکت کردند افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه‌ها توسعه و ترویح رشته‌های بومی و سنتی صنایع‌دستی، ایجاد اشتغال مولد و دیرپا و کمک به اقتصاد خانواده بخصوص زنان سرپرست خانوار می‌باشد.

حسن‌پور اضافه کرد: هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی استان همدان با شرکت ۳۱ استان کشور از تاریخ چهاردهم تا هجدهم تیرماه با حضور هنرمندان لرستانی، در محل نمایشگاه های دائمی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041801622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha