برگزاری شش دوره آموزش گردشگری در استان گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری شش دوره آموزشی گردشگری برای نیروهای انسانی تأسیسات گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه در سه‌ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت آموزش و اثرگذاری مستقیم آن بر رضایت‌مندی گردشگران، از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه، شش دوره و کارگاه آموزشی در حوزه گردشگری در استان گلستان برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: این کارگاه‌ها برای بیش از ۱۰۰ نیروی انسانی تأسیسات گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: این دوره‌ها توسط مؤسسات آموزش گردشگری استان برگزار شد و با توجه به نیاز و درخواست تأسیسات گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه تا انتهای سال‌جاری نیز توسط مؤسسات آموزشی ادامه خواهد داشت.

ساوری تصریح کرد: بهره‌مندی از اساتید باتجربه و خبره و همچنین پیش‌بینی دوره‌های موردنیاز برای آموزش مدیران و کارکنان مرتبط با حوزه گردشگری راهی است برای رشد ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری که امروزه از ضروریات این صنعت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041801648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha