توسعه گردشگری کشاورزی و  حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صفری نماینده مردم رودسر املش در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ با حضور در دفتر مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نزدیک با او دیدار و درباره ماموریت‌های سه‌گانه این وزارتخانه در سطح استان تهران با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین صفری عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس به همراه یکی از فعالان حوزه گردشگری کشاورزی حضور یافته بود و در این نشست در سخنانی با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر توسعه گردشگری کشاورزی خصوصا در مناطق شمالی کشور تاکید کرد.

این نماینده مجلس همچنین به تشریح ظرفیت‌های صنعت گردشگری در حوزه انتخابیه خود پرداخت و با اعلام علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری همچنین با اشاره به نگاه مثبت مهندس ضرغامی به صنعت توسعه گردشگری بر تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد.

مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این نشست بعد از شنیدن صحبت‌های این نماینده مجلس با قدردانی  از حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صنعت گردشگری و بخش خصوصی دستورات لازم درباره موضوعات مطرح شده در این نشست را صادر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042101876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha