کاشان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشاورزی در استان اصفهان است

معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان این منطقه را یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشاورزی در استان اصفهان و در فصل تابستان دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حجت اله ناصحی پور امروز ۲۲ تیرماه با اعلام این مطلب گفت: شهرستان کاشان با ظرفیت‌های قابل‌توجه گردشگری و مناطق روستایی و کوهستانی بکر، آماده پذیرایی از گردشگران و مسافرین در فصل تابستان است.

او ادامه داد: تجربه زندگی در سال‌های گذشته و هوای مطلوب روستاهای بکر و همچنین وجود مزارع و باغات زیبای گیلاس و شاتوت فرصت مناسبی را برای حضور گردشگران در تابستان فراهم کرده و به همین منظور در آستانه هفته عفاف و حجاب تمامی مراکز اقامتی شهرستان کاشان با تخفیف ویژه‌ای میزبان گردشگران خواهند بود.

ناصحی پور افزود: با توجه به اینکه هر واحد اقامتی تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است، گردشگران عزیز می‌توانند با جستجو در صفحات مجازی و وب‌سایت این مراکز از میزان این تخفیفات آگاهی یافته و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با حوزه گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042201908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha