بازاریابی و تبلیغات ابزار مهم در توسعه صنایع‌دستی خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر بازاریابی و تبلیغات به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم در توسعه صنایع‌دستی استان شناخته شده است.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با بیان این که انسجام‌بخشی فعالیت‌ها در رونق هر چه بیشتر صنایع‌دستی ضرورت دارد، افزود: هر اندازه بازاریابی و راهکارهای لازم در این جهت انجام شود شاهد رونق بیشتری در این عرصه و فروش بهتر محصولات خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: باتوجه‌به عبور سالیان بیش از ۲۰ میلیون مسافر و زائر از استان خراسان شمالی بیلبوردهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی نقش مهمی در معرفی صنایع‌دستی و در نتیجه توسعه این صنعت خواهد شد.

مستوفیان با اشاره به لزوم شناخت کافی از بازارهای هدف صنایع‌دستی گفت: باید سوغات استان خراسان شمالی به همه زائران و گردشگران ورودی به استان به نحو شایسته معرفی شود.

در این راستا مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از کارگاه‌های فعال در این زمینه بازدید و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042201909
دبیر مهدی نورعلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha