افتتاح خانه بازی در روستای «قلعه رستم» هامون با همکاری موسسه بامداد امید صبا 

مدیر پایگاه جهانی شهر سوخته از افتتاح خانه بازی در روستای «قلعه رستم» در شهرستان هامون با همکاری موسسه بامداد امید صبا خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، زهره شیرازی در تشریح این خبر بیان کرد: به همت خیر نیک­‌اندیش " دکتر سلامتی" ملقب به "ننه سیستونی" به عنوان فعال مدنی و فرهنگی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه یک خانه بازی در شهرستان هامون با همکاری موسسه بامداد امید صبا و پایگاه میراث جهانی شهرسوخته در منطقه قلعه رستم احداث شد.

او ادامه داد: این خیر با هدف رشد و توسعه­ فردی و اجتماعی کودکان این مرز و بوم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای ­را انجام داده که اموری همچون افتتاح خانه‌های بازی کودکان در روستاهای مختلف و محروم سیستان با هدف تربیت موثر کودکان و آینده‌سازان واقعی، تنها بخشی از آنها است.

مدیرپایگاه جهانی شهر سوخته افزود: در این خانه­‌های بازی انواع اسباب بازی­‌ها، بازی­‌های فکری، کتاب­‌های متنوع حتی مرتبط با زیست بوم­‌شان و همچنین لوازم نقاشی به صورت رایگان اهدا می­‌شود. 

او گفت: در این خانه ها، مربیانی خبره برای ارائه بروزترین آموزش­‌ها حضور یافته و دانش روز را به کودکان و نوجوانان این روستاها ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042201928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha