انعقاد تفاهم‌نامه شرکت سیاحتی علیصدر با دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری کشور

شرکت سیاحتی علیصدر با دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری کشور تفاهم‌نامه‌ای را به‌منظور ارائه خدمات به گردشگران منعقد کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کریم ملکی  روز شنبه 24 تیرماه 1402 در نشست پایانی تور آشناسازی تورگردانان و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران و در جریان امضای تفاهم‌نامه با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفت: با امضای این تفاهم‌نامه تورهایی که از طرف دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقاط مختلف کشور برای بازدید غار علیصدر مراجعه کنند، از تخفیف ۱۰ درصدی در شش ماه نخست سال و ۵۰ درصدی در شش ماه دوم سال برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از اعمال تخفیف ۱۰ درصدی در شش ماهه اول سال و ۲۵ درصدی در شش ماهه دوم سال برای استفاده از مجموعه اقامتی مجتمع عباس‌آباد نیز خبر داد و گفت: گردشگران می‌توانند برای اقامت در همدان از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار باشند.

او اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه تخفیف‌هایی به راهنمایان گردشگری که تور برگزار کنند در بازدید از غار علیصدر و استفاده از ظرفیت‌ اقامتی مجتمع عباس‌آباد ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد:  تلاش کردیم در این رویداد میزبان شایسته‌ای باشیم تا ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این مجموعه را به مهمانان معرفی کنیم.

ملکی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری و نیز تورگردانان بازوهای توانمند حوزه گردشگری بوده و می‌توانند در توسعه گردشگری نقش به‌سزایی داشته باشند که این تور آشناسازی در همدان نقطه عطفی در حوزه گردشگری استان بوده و امیدواریم شاهد تکرار این رویدادها باشیم.

او افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق، از چنین فرصت‌هایی استفاده بیشتری کرد.

ملکی از آمادگی کامل شرکت سیاحتی علیصدر برای همکاری در برگزاری چنین رویدادهایی خبر داد و گفت: علیصدر برند گردشگری استان همدان بوده و با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر و نیز برنامه‌ریزی انجام شده، در سال‌های نه چندان دور نه تنها در ایران که در جهان نیز خواهد درخشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042502094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha