همکاری‌های مشترک میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری با صدا و سیما افزایش می‌یابد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: همکاری‌های مشترک این اداره‌کل با سازمان صدا و سیما استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز شهرکرد تأکید کرد: افزایش همکاری‌های مشترک بین این دو مجموعه در ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نقش‌آفرینی می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: به‌همین منظور نشست‌های کارشناسی در این خصوص برگزار و نسبت به ارائه پیشنهادهای عملیاتی با هدف ارتقای زیرساخت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جذب سرمایه‌گذاران و ارائه مشوق‌ها و تسهیلات به آنان اقدام می‌شود.

جیلان تصریح کرد: در این راستا مدیرکل صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری برای ارائه هرگونه کمک و همکاری با مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اعلام آمادگی کرد.

او یادآور شد: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای کمک به تولیدات صدا و سیمای مرکز استان آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha