صدور 18 موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در همدان

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از صدور 18 موافقت اصولی طی سه ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: گردشگری یکی از مقوله‌های مهم اقتصادی در همدان است.

به‌گزارش میراث‌آریا وبه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علیرضا قاسمی گفت: قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان همدان در حوزه گردشگری کم‌نظیر است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از صدور 18 موافقت اصولی در سه ماه گذشته در همدان خبر داد و افزود: گردشگری یکی از مقوله‌های مهم اقتصادی در همدان است که بخش عمده‌ای از معیشت مردم منطقه را تشکیل می‌دهد.

قاسمی ادامه داد: بخش عمده‌ای از موافقت اصولی شامل بوم‌گردی، هتل، مجتمع‌های گردشگری و اقامتگاه‌های سنتی بوده است که این امر نشان و حکایت از استقبال سرمایه‌گذاران از استان همدان دارد.

او با تاکید بر لزوم ایجاد وفاق و همدلی در بین مسئولان و مردم، تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی و همچنین انسجام فکری و عملی منجر به توسعه می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان  افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به لحاظ ماهیت فرابخشی خود، تا حدی با سرمایه‌گذاری در سایر صنایع متفاوت است و ورود سرمایه گذاران، انجام حمایت‌های لازم و اتخاذ سیاست‌های تشویقی می‌تواند تحولاتی را در این حوزه ایجاد کند، به شرط آنکه همکاری‌های بین بخشی و از همه مهمتر تسهیل‌گری در کار سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد تا اهداف ترسیم شده در این بخش بهتر از گذشته محقق شود.

قاسمی در پایان گفت: شهرستان‌های همدان، ملایر  و تویسرکان به ترتیب بیشترین موافقت اصولی ساخت تأسیسات گردشگری را داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha