خدمت میراث‌فرهنگی به گلزار بین‌المللی شهدای کرمان/ 3 مجتمع خدمات بهداشتی به این گلزار اهدا شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به ساخت سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان گفت: این مجتمع‌ها به مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان تحویل داده شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان،  فریدون فعالی 2 مردادماه 1402 در نشست با مدیر گلزار شهدا و تعدادی از مسئولان شهرداری کرمان با اشاره به اینکه 44 چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه و چهار غرفه تجاری در قالب سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این مجتمع‌ها توسط شرکت ایرانگردی و جهانگردی تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ساخته شده است و برای بهره‌برداری به مدیریت گلزار شهدا کرمان تحویل داده شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: از این پس نگهداری و بهره‌برداری از مجتمع‌های مذکور که در ضلع شمال، جنوب و شرق گلزار شهدای کرمان ایجاد شده است بر عهده مدیریت گلزار شهدا با همکاری شهرداری کرمان خواهد بود .

او با بیان اینکه برای ساخت سه مجتمع مذکور معادل 6 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار صرف شده است ادامه داد: انشعابات آب، برق و گاز مورد نیاز مجتمع‌های خدماتی بهداشتی مذکور نیز برعهده مدیران تحویل گیرنده است.

فعالی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد زائران مزار شهید سلیمانی ساخت این تعداد مجتمع خدماتی بسیار لازم و ضروری بود که خوشبختانه با دستور وزیر میراث‌فرهنگی اجرا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050200090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha