سرپرست اداره میراث‌فرهنگی دماوند منصوب شد

مراسم معارفه سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دماوند صبح روز چهارشنبه 4 مردادماه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، در این مراسم که با حضور رضا طاهرخانی فرماندار دماوند و صابر رهبری رئیس اداره حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان تهران برگزار شد، علی افضلی به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی دماوند معرفی شد.

علی طاهرخانی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از خدمات شهرام شریفی مدیر اسبق اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بر لزوم تبدیل دماوند به شهر نمونه گردشگری تاکید کرد.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت جاذبه‌های طبیعی و همچنین میراث‌فرهنگی دماوند این شهرستان به قطب اول گردشگری استان تبدیل ‌می‌شود.

رئیس اداره‌حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران ضمن قرائت حکم انتصاب سرپرست اداره میراث‌فرهنگی دماوند که توسط پرهام جانفشان مدیرکل میراث‌فرهنگی‌ استان تهران صادر شده بود. اظهار کرد: مدیر جدید شهرستان از نیروهای با تجربه از بدنه میراث‌فرهنگی و از ساکنین بومی منطقه دماوند است که با دانش و شناخت کافی از مسائل تخصصی در پیشبرد اهداف و سیاست‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی و فرمانداری دماوند گام برمی‌دارد.

پیش از این علی افضلی به عنوان کارشناس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دماوند مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050400245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha