نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق برگزار می‌شود

نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق در دو بخش حرفه‌ای و پویش مردمی به همت مسجد زینبیه اعظم و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حوزه هنری، شهرداری استان زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سعید سعید صفوی گفت: دبیرخانه نخستین سوگواره ملی عکس راوی سرخ با حضور اعضای برگزارکننده از عصر روز گذشته ۶ مردادماه آغاز به کار کرد.

نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق برگزار می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق در دو بخش حرفه‌ای، عکاسی با دوربین حرفه‌ای و پویش مردمی، عکاسی با موبایل به همت مسجدزینبیه اعظم و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حوزه هنری، شهرداری استان زنجان برگزار خواهد شد.

نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق برگزار می‌شود
صفوی گفت: عکاسی در روز ۱۱ محرم (یوم الزینب) برابر با شنبه هفتم مرداد ماه و پایان کاری سوگواره در روز ۱۲ محرم برابر با هشتم مرداد ماه تا ساعت ۱۱ ظهر خواهد بود و عکاسان، آثار تولیدی خود را باید تا روز دوشنبه نهم مرادماه به آدرس ایمیل زینبیه اعظم زنجان zeinabieh.ir ارسال کنند. حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان ساعت ۱۶:۰۰ خواهد بود و هزار خادم در این دسته عزاداری خدمت خواهند کرد.

نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق برگزار می‌شود
او بیان کرد: عکاسان شرکت‌کننده در این سوگواره از سراسر کشور سه روز مهمان استان زنجان خواهند بود تا علاوه بر شرکت در مراسم عزاداری زینبیه اعظم از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان زنجان عکاسی کنند.

نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق برگزار می‌شود
صفوی افزود: مسجد زینبیه زنجان یکی از قطب‌های اصلی عزاداری‌ها در این استان است و قدمت این مکان مقدس به بیش از ۴۰۰ سال می‌رسد و از جمله مساجد تاریخی در استان زنجان محسوب می‌شود. مسجد زینبیه زنجان در تاریخ ۲۰ تیرماه سال ۹۰ با شماره ۲۹۹۶۱ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050700365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha