نشست توجیهی درگاه ملی مجوزهای میراث‌فرهنگی خوزستان برگزار شد

سرپرست اداره برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از برگزاری جلسه توجیهی درگاه ملی مجوزها خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، تبار قریب با اعلام این خبر گفت: درگاه ملی مجوزها یکی از راهکارهایی است که برای تسریع در صدور انواع مجوزها و کوتاه کردن مسیر در سطح کشور و با هدف بهره‌مندی بهتر کاربران و متقاضیان از این فرصت به اجرا درآمده است.

سرپرست اداره برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های افزود: به‌منظور آگاهی‌رسانی هرچه بهتر، جلسه توجیهی این درگاه باحضور کارشناسان سازمان اقتصاد و دارایی استان و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان برگزار شد.

او توضیح داد: درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌ و کار» است که برای همه کسب وکارهای موجود در کشور، شرایط، مدارک، مجوزهای پیش‌نیاز، هزینه و زمان صدور مجوز را شفاف و قابل فهم ارائه می‌کند.

قریب افزود: این درگاه، تنها مرجع رسمی اعلام شرایط صدور مجوزهای کسب‌وکار و معرفی مرجع قانونی صادرکننده همه مجوزهای کسب و کارها در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050800431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha