تکمیل 5 پروژه سرویس‌های بهداشتی استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی تکمیل پنج سرویس بهداشتی درسطح استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی با اعلام این خبر گفت: تکمیل مجتمع بهداشتی پلیس راه توره با اعتبار  بالغ بر 500 میلیون تومان، تکمیل سرویس بهداشتی کمپینگ روستای هدف گردشگری وفس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 140 میلیون تومان، تکمیل مجتمع بهداشتی و نمازخانه و مجتمع تجاری روستای هدف گردشگری انجدان با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها هستند.

معاون گردشگری استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین تکمیل سرویس بهداشتی و نمازخانه روستای اناج با اعتبار بالغ بر 770 میلیون تومان و تکمیل سرویس بهداشتی شامل بهسازی و تکمیل شیرآلات و نمازخانه در شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر  700 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

حسینی به لزوم بهبود شرایط خدمات‌دهی به گردشگران به ویژه سرویس‌های بهداشتی و نیز تکمیل راه دسترسی در خدمات گردشگری تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب می‌تواند به ماندگاری گردشگران در استان کمک کند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402050900488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha