عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه بررسی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان بررسی و نظارت بر این حوزه برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران افزایش می‌یابد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

او ادامه داد: مردم به مجوزی که میراث‌فرهنگی صادر می‌کنند اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود.

فرمانی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: عمل در چهارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می‌شود.

او تصریح کرد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تاکید کرد: بهبود سطح کیفی خدمات به گردشگران یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل است که همه فعالان و تاسیسات گردشگری باید به این سمت حرکت کنند.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051000527
دبیر مرضیه امیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha