هم افزایی اداره کل میراث‌فرهنگی البرز با جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از هم افزایی بین اداره کل میراث‌فرهنگی و جهاد دانشگاهی البرز در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، جلسه مشترک مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با رئیس و جمعی از معاونان جهاد دانشگاهی البرز برای بررسی ظرفیت‌های هم افزایی دو دستگاه عصر سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

رحیم خاکی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای جهاد دانشگاهی برای همکاری اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات، گسترش پژوهش‌ها در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی است که با همکاری با جهاد دانشگاهی امکان تحقق این امر به بهترین نحو وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به تجربیات مطالعاتی و اجرایی جهاد دانشگاهی البرز افزود: در زمینه‌های مختلفی چون تدوین اطلس جامع گردشگری، صنایع دستی و استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در زمینه های میراث‌فرهنگی و آموزش‌های مختلف می‌توان از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی بهره برد.  

او حفاظت از آثار و محوطه‌های تاریخی را یکی از موضوعاتی عنوان کرد که نیاز به همکاری همه جانبه و فرهنگسازی مردمی دارد و برای این منظور هم افزایی با دیگر دستگاه‌ها ضروری است.

در این جلسه رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی البرز به بیان توانمدی‌های این مجموعه در زمینه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداختند و مقرر شد تفاهم‌نامه ای برای گسترش همکاری‌ها تنظیم و به امضای طرفین برسد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402051100612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha