از طرح‌های گردشگری رویدر هرمزگان حمایت می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: بر اساس قابلیت‌های گردشگری برنامه‌های و زیرساخت‌ها تدوین می‌شود و می‌توانیم تأسیسات مختلف گردشگری متناسب با ظرفیت منطقه پیش‌بینی کنیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، با هدف ارتقای ظرفیت‌های گردشگری در شهر رویدر و همچنین همکاری بیشتر در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و عبدالحکیم جعفری شهردار رویدر روز سه‌شنبه 17 مردادماه برگزار شد.

محمد محسنی با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی شهر رویدر گفت: قابلیت‌های گردشگری در راستای رونق و توسعه گردشگری منطقه شناسایی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: بر اساس قابلیت‌های گردشگری برنامه‌های و زیرساخت‌ها تدوین می‌شود و می‌توانیم تأسیسات مختلف گردشگری متناسب با ظرفیت منطقه پیش‌بینی کنیم.

او تأکید کرد: از طرح‌های گردشگری منطقه که باعث توسعه پایدار گردشگری است، حمایت می‌کنیم.

عبدالحکیم جعفری شهردار رویدر در ادامه خواستار توسعه زیرساخت‌های گردشگری شد و گفت: مجموعه گردشگری بام شهر با همکاری و مشارکت شهرداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان انجام شود.

شهردار رویدر همچنین خواستار تسهیل در صدور مجوز و ارائه تسهیلات به بخش خصوصی گردشگری شد.

.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051700904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha