دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری توجه دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم به توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این استان توجه جدی داشته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری علیرضا جیلان روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ در دیدار با تعدادی از مردم شهرستان اردل تأکید کرد: در همین راستا اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان و به‌ویژه شهرستان اردل در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: به‌همین منظور مجوز ایجاد برای تعدادی از طرح‌های بزرگ شامل هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری و اردوگاه‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

جیلان تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری به‌منظور کاهش مشکلات گردشگران می‌تواند به رونق این حوزه در چهارمحال و بختیاری کمک کند.

او یادآور شد: راه‌اندازی طرح‌های جدید گردشگری در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرستان اردل به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051901007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha