اجرای مهم طرح‌های گردشگری در دستور کار میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری قرار دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری از سوی این اداره‌کل در دستور کار قرار گرفته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی متقاضیان سرمایه‌گذاری طرح‌های گردشگری استان تأکید کرد: با توجه به نیاز شهرستان‌ها به طرح‌ها و تأسیسات گردشگری با هدف کاهش مشکلات گردشگران و تقویت زیرساخت‌های گردشگری، مجوز ایجاد برای تعدادی از طرح‌های بزرگ شامل هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری و اردوگاه‌های گردشگری صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری افزود: طرح‌های گردشگری پس از ایجاد، راه‌اندازی و بهره‌برداری به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کنند.

جیلان به برنامه‌ریزی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در این راستا اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در دستور کار قرار گرفته است.

او یادآور شد: با توجه به وجود تالاب‌های بین‌المللی گندمان و چغاخور در شهرستان بروجن راه‌اندازی طرح‌های گردشگری کشاورزی در این مناطق در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051901026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha