آزمون جامع گردشگری در لرستان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری آزمون جامع گردشگری در خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون جامع گردشگری روز جمعه 27 مردادماه در خرم‌آباد نیز برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اظهار کرد: این آزمون با هدف ارتقای خدمات مطلوب به گردشگران و توسعه صنعت گردشگری در استان برگزار شد.

او با بیان اینکه 96 نفر از متقاضیان فعالیت در حوزه گردشگری استان در این آزمون حضور داشتند افزود: داوطلبان در این آزمون در رشته‌های راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناسان ارزیاب طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری و مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری شرکت کردند.

حسن‌پور بیان کرد: به قبول‌شدگان در این آزمون گواهینامه فعالیت در حوزه‌های مختلف گردشگری اعطا و افراد می توانند بلافاصله وارد بازار کار شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از گردشگری به عنوان موتور محرکه توسعه استان نام برد و ابراز کرد: صنعت گردشگری به عنوان متنوع‌ترین و بزرگترین صنعت در جهان، مهم‌ترین منبع درآمد و ایجاد فرصت‌های شغلی در دنیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha