مناسب‌سازی محیط اماکن تاریخی و گردشگری آذربایجان شرقی با هدف بهره‌مندی جانبازان و توان‌یابان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مناسب‌سازی محیط اماکن تاریخی و گردشگری استان با هدف بهره‌مندی جانبازان و توان‌یابان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، به دنبال دیدار احمد حمزه‌زاده با سید محمد میرکاظمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و علی کشفیا، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان، تسهیلات و امکانات لازمه برای جانبازان، ایثارگران و خانواده‌هایشان مورد بررسی قرار گرفت.

‌مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: در راستای تکریم و ایجاد تسهیلات مناسب اقدامات لازم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های سه حوزه تخصصی این اداره کل برای خانواده‌های شهدا، جانبازاران و ایثارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حمزه‌زاده تأکید کرد: این اداره کل در نظر دارد با همکاری اداره کل امور ایثارگران و بنیاد شهید استان برنامه‌های جدیدی را در حوزه گردشگری برای خانواده شهدا و جانبازان اجرا کند. همچنین مناسب‌سازی فضای اماکن تاریخی و گردشگری برای بهره‌مندی جانبازان و افراد توان یاب از دیگر برنامه‌های مهم این اداره کل است که به طور جد در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052901622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha