شام گردشگران ایتالیایی به حساب خانم نخست‌وزیر

دولت ایتالیا در اقدامی منحصربه‌فرد، صورتحساب رستوران چهار گردشگر ایتالیایی در شهر تاریخی برات در آلبانی را که بدون پرداخت پول رستوران را ترک کرده بودند، تسویه کرد.

به‌گزارش میراث آریا، چهار گردشگر ایتالیایی در یک رستوران در شهر تاریخی برات در کشور آلبانی بدون پرداخت کردن صورتحسابشان، محل را ترک کردند و طولی نکشید که این خبر در سطح گسترده‌ای داغ شد. این اتفاق باعث شد که ادی راما، نخست وزیر آلبانی، این موضوع را با همتای ایتالیایی خود، جورجیا ملونی، در حالی که او از این کشور بازدید می‌کرد، مطرح کند.

نخست‌وزیر ایتالیا هم در واکنش به سفیر کشورش در آلبانی گفت: برو صورتحساب این احمق‌ها را پرداخت کن.

سفارت ایتالیا در آلبانی در بیانیه‌ای تایید کرد که این صورتحساب را حدود ۸۰ یورو (۱۴۷ دلار) از طرف شهروندانش پرداخت کرده است.

در اعلامیه سفارت ایتالیا آمده است: ایتالیایی‌ها به قوانین احترام می‌گذارند و بدهی‌های خود را پرداخت می‌کنند و ما امیدواریم که چنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود.

فرانچسکو لولوبریگیدا، وزیر کشاورزی ایتالیا نیز در این سفر به آلبانی حضور داشت و عنوان کرد که پرداخت این صورتحساب مایه افتخار ماست.

او گفت: چند نفر آدم نادرست نمی‌توانند یک ملتِ شریف را شرمنده کنند و زیر سوال ببرند.

مشخص نیست که این حادثه چه زمانی رخ داده است، اما ویدیوی دوربین‌های مداربسته گروهی که از رستوران بیرون می‌روند و در شهر سرگردان هستند، در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

شام گردشگران ایتالیایی به حساب خانم نخست‌وزیر

صاحب رستوران به گزارش تلویزیون آلبانی گفت که این اولین باری است که مشتریان بدون پرداخت هزینه از رستوران او خارج می‌شوند و گفت که این چهار ایتالیایی حتی از کیفیت غذا تعریف هم کرده‌ بودند.

*ترجمه: اسدالله حقانی

انتهای پیام/

کد خبر 1402052901633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha