اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی بین راهی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اختصاص ۱۰ میلیاردریال اعتبار برای تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی لرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال مسافران بخصوص زائران اربعین حسینی تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی استان آغاز شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه لرستان یکی از استان‌های پر تردد در پیاده‌روی اربعین حسینی محسوب می‌شود، تعمیر و بهسازی سرویس بهداشتی‌های بین‌راهی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران همواره از برنامه‌های این اداره‌کل به شمار می‌رود افزود: با توجه به تاکیدات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ضرورت بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری، سامان‌دهی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را از اولویت‌های خود قرار دادیم.

حسن‌پور در خصوص اهمیت احداث و یا بهسازی سرویس‌های بهداشتی گفت: اهمیت این موضوع برای تامین سلامت شهروندان به‌حدی‌است که روزی در تقویم جهانی برای سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته‌شده تا به دولت‌ها یادآوری کند برای تحقق برنامه‌های سلامت، تامین سرویس بهداشتی را نیز مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha