از تمام ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه حوزه‌های تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده می‌کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه حوزه‌های تخصصی استفاده خواهیم کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ در گزارش خبری خود با شبکه استانی بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری، احیا، مرمت و حفاظت از مواریث‌فرهنگی و تلاش در راستای رونق تولید و حمایت از صنعتگران هم استانی از اولویت‌های ما بوده و برای تحقق این موضوع از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و عملکردها بوده و از سال گذشته تلاش کردیم با تلاش شبانه‌روزی مسیر رشد و توسعه حوزه‌های تخصصی را شتاب بیشتری ببخشیم.

او ادامه داد: افزایش تخت‌های اقامتی و تاسیسات گردشگری به منظور کیفیت بخشی ارائه خدمات به گردشگران، اعطای تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع‌دستی، برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و تولیدمحور، تسهیل در زمینه صدور مجوزها و احیای میراث‌فرهنگی از جمله فعالیت‌های ما در یک سال اخیر است.

سجادی‌منش در پایان بیان کرد: اعتقاد ما این است کار برای مردم رضایت خداوند را در پی داشته و باعث گشایش می‌شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha