همایش بین‌المللی گردشگری با حضور روسیه و کشورهای cis در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزار همایش بین‌المللی گردشگری با حضور روسیه و کشورهای cis در مهرماه سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر در جلسه فعالان بخش خصوصی که شنبه چهارم شهریور۱۴۰۲ در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد با اعلام این خبر افزود: این همایش در تاریخ سوم تا پنجم مهرماه هم‌زمان با روز جهانی گردشگری به میزبانی شهر بابلسر و هتل میزبان این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه محوریت این همایش با توجه به ظرفیت‌های فراوان مازندران، در حوزه گردشگری تندرستی خواهد بود افزود: دفاتر خدمات سیاحتی، راهنمایان گردشگری باید برای حضور این گروه‌ها تور تعریف کنند و جاذبه‌های گردشگری، میراثی و صنایع فاخر دستی مازندران را به این کشورها نشان دهند.

او اضافه کرد: هدف و تلاش همه ما در این همایش دست‌یابی به بازار روسیه و کشورهای حوزه cis است و برنامه‌ریزی‌ها باید در حول محور حضور گردشگران این کشورها در مازندران باشد.

برزگر با بیان اینکه در این همایش سه روزه، نمایشگاهی از توانمندی‌های مازندران برپا می‌شود افزود: در برنامه‌ریزی‌های خودمان هم تور بازدید و هم نشست‌های تخصصی B2B داریم که بخش خصوصی و دولتی دو کشور با هم تبادل نظر خواهند کرد.

او در پایان از استاندار محترم و تلاش‌های مدیران استانداری، مدیریت هتل میزبان و همه افرادی که برای تحقق این رویداد تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha