10 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری پرداخت شد

معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از صنایع‌دستی و گردشگری استان پرداخت شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی امروز یکشنبه 5 شهریور 1402 افزود: در راستای حمایت از فعالان صنایع‌دستی و گردشگری به منظور بهره‌مندی از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه 1400 در حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی بیان داشت: با اعطای این تسهیلات، فعالان این حوزه می‌توانند به صورت جامع و گسترده در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری فعالیت کرده و استان را بیش از پیش به علاقه‌مندان معرفی کنند.

حسینی اضافه کرد: با پرداخت تسهیلات و حمایت از مشاغل‌‎ خانگی، صنایع‌دستی و صنعت گردشگری توسعه و تجهیز می‌شوند که این مهم در اشتغال‌زایی و رونق کسب و کارها و حفظ اصالت در استان موثر است.

او از همراهی مدیران بانک‌های عامل به عنوان یاوران اشتغال قدردانی کرد و ادامه داد: امسال نیز امیدواریم با همراهی بانک‌های عامل استان پرداختی تسهیلات اشتغال‌زا در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha