ایجاد ۲۰۸ فرصت شغلی مستقیم در مازندارن طی هفته دولت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ایجاد ۲۰۸ فرصت شغلی مستقیم در هفته دولت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر گفت: با افتتاح ۳۴ طرح گردشگری شامل هتل ، هتل آپارتمان، دفتر خدمات سیاحتی، دهکده آبی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی به ارزش سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیارد ریال ، ۲۰۸ فرصت شغلی مستقیم در منطقه ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به افتتاح ۲۰ فروشگاه صنایع‌دستی در سراسر استان و ایجاد ۲۰ فرصت شغلی مستقیم در این بخش افزود: حجم سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع‌دستی ۱۱۴ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

او نبود فروشگاه‌های متعدد صنایع‌دستی را از جمله دغدغه‌های هنرمندان و فعالان این حوزه در استان برشمرد و اظهار کرد: ایجاد فروشگاه‌های صنایع‌دستی یکی از استراتژی‌های بازاریابی و عرضه دست ساخته‌های هنری به ویژه محصولات بومی هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مازندران است.

برزگر گفت: محصولات صنایع‌دستی یکی از قابل اعتناترین محصولات گردشگری است که در ساده‌ترین شکلش در مبحث سوغات نمود پیدا می‌کند، اما نحوه و چگونگی ارائه و معرفی آن می‌تواند به اقتصادی‌تر شدن و کاربردهای هنری این صنعت کمک کند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha