دیدار مدیر موزه فرش ایران با روسای اتحادیه های فرش دستباف سراسر کشور 

محمد جواد اینانلو شاهوردی مدیر موزه فرش ایران، در بازدید از نمایشگاه فرش دستباف ایران، با احمد کریمی اصفهانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران و سایر روسای اتحادیه های فرش دستباف تهران، اصفهان، قم و تبریز دیدار کرد.

به گزارش میراث آریا، محمد جواد اینانلو شاهوردی مدیر موزه فرش ایران، در بازدید از نمایشگاه فرش دستباف ایران، با احمد کریمی اصفهانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران و سایر روسای اتحادیه های فرش دستباف تهران، اصفهان، قم و تبریز دیدار کرد.

این دیدار که در غرفه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران در سی امین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف انجام شد، روسای اتحادیه های فرش دستباف کشور در این ملاقات ضمن خوش آمدگویی و تبریک به محمدجواد اینانلو شاهوردی بر حمایت خود از تقویت جایگاه موزه فرش به منظور معرفی فرش دستباف به بازدیدکنندگان داخلی و گردشگران خارجی تاکید کردند.

روسای اتحادیه های فرش همچنین خواستار ارتباط موزه فرش با موزه های معتبر دنیا و همی‌نطور استفاده بیشتر از نظرات و تخصص خبرگان فرش شدند و پیشنهاد کردند که رابطه موثری با وزارت آموزش و پرورش برای بازدیدهای دانش آموزی برقرار شود تا جمعیت کشور از دوره ابتدائی با فرش دستباف ارتباط برقرار کند.

در ادامه جلسه  پیشنهادهای دیگری از جمله ارتباط و تعامل بیشتر با بخش خصوصی و درخواست ردیف بودجه خاص برای موزه فرش مطرح شد. 

مدیر موزه فرش ضمن قدردانی از توجه و دغدغه‌مندی روسای اتحادیه فرش دستباف کشور از همفکری و همراهی اساتید و خبرگان فرش و اعضای اتحادیه های فرش دستباف و حضور مستمر آنها در موزه استقبال کرد و از تشکیل شورای راهبردی موزه فرش به عنوان بازوی تخصصی و مشورتی موزه خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha