‌ تیم‌های انتظامی، امدادی، اورژانس، هلال احمر و ستاد گمشدگان باید در پایانه برکت مستقر شوند

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام استقرار تیم‌های انتظامی، امدادی، اورژانس، هلال احمر و ستاد گمشدگان در پایانه برکت را ضروری دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز یکشنبه ۵ شهریورماه در قرارگاه اربعین برای هماهنگی بازگشت زائران عتبات عالیات، با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تحول در زیرساخت‌های اربعین استان، گفت: پایانه برکت و پارکینگ اربعین و در مجموع زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران در مقایسه با سال گذشته تفاوت محسوسی دارد که این اقدامات و تلاش‌ها برای تکمیل شدن این زیرساخت‌ها تسهیل در تردد زوار را به دنبال داشته است.

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام با اشاره به اقدامات لازم برای خدمات‌دهی در پایانه برکت در زمان پیک تردد بازگشت زوار، افزود: تیم‌های انتظامی، اورژانس، هلال احمر و ستاد گمشدگان باید در پایانه برکت قرار گیرد و با افزایش حجم تردد زوار، موکب پایانه برکت تقویت شوند.

او افزود: پایانه برکت که ۴۶ هکتار است ۳۶ هکتار آن آسفالت شده است و علاوه بر نصب سایبان، ایجاد سرویس بهداشتی و نمازخانه، مکان استراحت رانندگان نیز ساخته شده است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: سال گذشته مدت زمان ماندگاری زوار برای سوار شدن به اتوبوس‌ها به کمتر از دو ساعت رسیده و امسال نیز برنامه‌ریزی لازم برای اینکه زوار بدون معطلی راهی مبدا شوند، انجام شده است.

استاندار ایلام از ورود هزار ون و ۲۰۰ اتوبوس درون شهری دیگر برای انتقال زوار خبر داد و گفت: تلاش داریم امسال همچون سال گذشته زوار هیچ معطلی نداشته باشند.

او با اشاره به اقدامات لازم برای خدمات‌دهی در پایانه برکت در زمان پیک تردد بازگشت زوار، افزود: تیم‌های انتظامی، اورژانس، هلال احمر و ستاد گمشدگان باید در پایانه برکت قرار گیرد و با افزایش حجم تردد زوار، موکب پایانه برکت تقویت شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha