اقامتگاه سنتی دیلان دیلان در روستای حسن ابدال افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت، اقامتگاه سنتی دیلان دیلان با مساحتی بیش از ۲۵۰ متر مربع در روستای حسن ابدال شهرستان زنجان توسط مدیر کل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ در مراسم افتتاحیه و بهره برداری اقامتگاه سنتی در شهرستان زنجان گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، این اقامتگاه سنتی توسط مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. معماری سنتی این اقامتگاه با تزئینات آجرکاری زیبا همراه با پذیرایی با غذاهای محلی و وجود کارگاه‌های صنایع‌دستی از جمله مزیتهای این اقامتگاه است که در رونق اقتصادی این مکان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. 

اقامتگاه سنتی دیلان دیلان در روستای حسن ابدال افتتاح شد


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: این اقامتگاه سنتی دارای ۵ سویت، دارای کافه رستوران، یک آلاچیق. پارکینگ ۷ خودرو در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع مربع و سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد شده است. 

اقامتگاه سنتی دیلان دیلان در روستای حسن ابدال افتتاح شد


او گفت: با بهره‌برداری این طرح گردشگری در پنجمین روز از هفته دولت سال‌جاری زمینه اشتغال ۵ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha