افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی قلعه‌سنگی به مناسبت هفته دولت در خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی قلعه‌سنگی به مناسبت هفته دولت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور دوشنبه ششم شهریورماه 1402 با اعلام این خبر گفت: در گرامیداشت هفته دولت و با حضور دکتر سید مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اقامتگاه بوم‌گردی قلعه‌سنگی خرم آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: این اقامتگاه بوم‌گردی با میزان سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال، ظرفیت اقامت ۶۰ نفر و اشتغال زایی ۵ نفر به صورت مستقیم در محل قلعه سنگی خرم آباد افتتاح شد.

او ادامه داد: عملیات ساخت این اقامتگاه با مساحت ۳ هزار و 600 متر مربع و زیربنای هزار مترمربع از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و با پیگیری‌های سرمایه‌گذار طرح و دستگاه‌های مربوطه، امسال در هفته دولت، به بهره‌برداری رسید.

حسن‌پور اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح، مجموع اقامتگاه‌های بومگردی دارای مجوز استان لرستان به ۱۰ اقامتگاه رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha