بازدید رئیس‌جمهوری از نمایشگاه روایت خدمت

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دقایقی قبل وارد نمایشگاه «روایت خدمت» شد و اکنون در حال بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه است.

به‌گزارش میراث‌آریا، این نمایشگاه با شعار «وعده، وفا» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران اقدام به تبیین دستاوردهای دولت مردمی کرده است.

در این رویداد دولت تلاش کرده با به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیت‌های دولتمردان طی دو سال گذشته، اطلاع‌رسانی جامعی از تحقق وعده‌ها به ویژه در سفرهای استانی داشته باشد و آحاد جامعه را در جریان آخرین و مهم‌ترین اقدامات خود قرار دهد.

وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مهم و کلیدی کشور طی روزهای گذشته در این نمایشگاه با برپایی غرفه و تزئین آن و چاپ بروشور سعی کردند کلیات برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار دهند.

از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه آن است که مسئولان شرایطی فراهم کردند که آحاد جامعه بتوانند از نزدیک با بخش کوچکی از دستاوردهای دولت سیزدهم آشنا شوند و بدانند که دولتمردان همچنان پای کار هستند تا مشکلات و مسائل کشور را البته با کار کارشناسی، بهره‌گیری از شرکت های دانش بنیان و نخبگان و پژوهشگران تا حدود زیادی برطرف کنند.

دولت مردمی شعاری است که از ابتدای آغاز فعالیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی کرسی ریاست جمهوری سرلوحه کارها قرار گرفته و دولتمردان همواره در سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره با مردم تمامی همت خود را به کار بسته اند تا به این شعار جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha