برگزاری پویش هر زائر یک سفیر برای ایران اسلامی در ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از انجام یک کار فرهنگی باعنوان "هرزائر یک سفیر برای ایران اسلامی" با اهدای صنایع‌دستی به موکب‌داران عراقی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای معرفی صنایع‌دستی استان این اداره‌کل اقدام به کار فرهنگی با عنوان "هرزائر یک سفیر برای ایران اسلامی" برای دعوت مردم به ویژه موکب‌داران عراقی به ایران که در حال خدمت‌رسانی به زائران ایرانی هستند، کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این محصول صنایع‌دستی که متبرک به نام مبارک علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) است توسط صنعتگران ایلامی تولید شده که توسط زائران ایرانی به عنوان یک سفیر به موکب داران عراقی برای دعوت به ایران اهدا می‌شود.  

شریفی با بیان اینکه هر کدام از زائران اربعین یک سفیر از طرف جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هدف از این اقدام معرفی کشور ایران و مقابله با ایران هراسی همچنین معرفی ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه اقتصادی برای معرفی هرچه بیشتر محصولات صنایع‌دستی و فرصت‌های گردشگری استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha