خدمات دهی ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار در مرز خسروی/ خدمات ویژه ستاد اربعین در پایانه خسروی

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از استقرار ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار در پایانه مرزی خسروی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه،  وحید امیری روز سه‌شنبه ۷ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: خدمات بسیار مناسبی برای رفاه حال زوار اربعین در شهرستان قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، افزود: در سطح شهرستان و پایانه مرزی خسروی در غالب ۳۶ واحد ۳۸۲ چشمه سرویس بهداشتی فعال به مسافران عتبات عالیات خدمات می‌دهند.

او ادامه داد: برای رفاه بیشتر حال زوار اربعین با همت ستاد اربعین استان ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز به ظرفیت پایانه مرزی خسروی افزوده شده است.

امیری گفت: همچنین ۸۰ واحد حمام سیار نیز برای خدمت رسانی به زوار اربعین در این پایانه مرزی راه‌اندازی شده است.

او افزود: برای ارائه خدمات مناسب به زوار اربعین به متراژ ۷ هکتار مجتمع خدمات رفاهی پذیرایی در پایانه خسروی احداث شده است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: ایجاد اتاق سرد برای جلوگیری از گرمازدگی زائرین، استقرار ۱۴ کارخانه یخ‌سازی و تامین ۴ میلیون بطری آب معدنی از دیگر اقدامات بسیار ارزشمند در این پایانه مرزی است.

او افزود: همچنین امسال برای سرعت در تردد زوار ۱۰۰ گیت ورود و خروج در مرز تعبیه شده است.

امیری گفت: ایجاد ۱۱۰ هکتار پارکینگ، ایجاد ۴ سوله با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر و ایجاد بیمارستان صحرایی توسط سپاه و ارتش از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha