مسیر دسترسی جنگل فندقلو همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل از بهره‌برداری مسیر دسترسی منطقه نمونه گردشگری جنگل فندقلو همزمان با هفته دولت خبر دارد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز 8 شهریور ماه 1402 مسیر دسترسی جنگل فندقلو با حضور فرماندار نمین، معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل و تعدادی از مسئولان شهرستان نمین به بهره‌برداری رسید.

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل در این مراسم گفت: این پروژه شامل 1300 متر زیرسازی و آسفالت بود که در 2 مرحله و توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل انجام شد.

کریم لطفی افزود: پروژه تکمیل مسیر دسترسی جنگل فندقلو با اعتبار 5 میلیارد تومانی انجام شد که مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اداره کل میراث‌فرهنگی و مبلغ 500 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی تامین شده بود.

او تاکید کرد: جنگل فندقلو در شهرستان نمین یکی از مهم‌ترین مناطق نمونه گردشگری استان است که اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل برای آسایش گردشگران و دسترسی راحت به این منطقه، پروژه سامان‌دهی و آسفالت مسیر دسترسی آن را طی سال گذشته اجرا و به پایان رساند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha