نمایش دستاوردهای اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، شاخص‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های سه‌گانه این اداره‌کل را در نمایشگاه هفته دولت استان به نمایش گذاشته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، نمایشگاه هفته دولت استان شامگاه سه‌شنبه هفتم شهریورماه ۱۴۰۲ باحضور محمد راضی‌جلالی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، امیر طرفیانی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مسئولان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز گشایش یافت.

این نمایشگاه توسط اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و شرکت‌های استان با هدف اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم در خوزستان برگزار شده است.

اداره‌‍‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان نیز طی این نمایشگاه، دستاوردهای خود در حوزه‌های تخصصی در فضایی به مساحت ۹۰ متر مربع به نمایش گذاشته است.

معرفی تولیدات و رشته‌های صنایع‌دستی شاخص ثبت‌ شده در فهرست آثار ملی و بین‌المللی یونسکو از جمله کپو، سفال و چرم، معرفی مراکز و تأسیسات اقامتی تأسیس‌ شده طی دولت سیزدهم، معرفی طرح‌های عمرانی معاونت میراث‌فرهنگی، نمایش فهرست آثار ثبتی استان طی دو سال گذشته، معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و گردشگری خوراک از مواردی هستند که در نمایشگاه اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان ارائه شده است.

همچنین پیشخوان «گردشگری نابینایان استان خوزستان» و نیز پیشخوان «انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان» نیز در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی به ارائه و انعکاس بخشی از فعالیت‌های خود در حوزه گردشگری پرداخته‌اند.

محمد راضی‌جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، محبوبه ایزدی‌پناه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اصغر رشنودی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از جمله مقامات و مسئولانی بودند که در روز نخست برپایی نمایشگاه هفته دولت در غرفه میراث‌فرهنگی خوزستان حضور یافتند و از آن بازدید کردند.

غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خوزستان در این نمایشگاه تا نهم شهریورماه هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است؛ ضمن این‌که محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، جمال عامری‌نسب سرپرست معاونت گردشگری، غلام‌رضا سلمان‌پور سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی و شکرالله قاسمی معاون صنایع‌دستی خوزستان نیز طی این‌ روزها در محل غرفه حضور دارند و آماده پاسخگویی به شهروندان در حوزه‌های تخصصی هستند.

نمایش دستاوردهای اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

نمایش دستاوردهای اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

نمایش دستاوردهای اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha